Suami Pulih Dari Strok - Testimoni Vivix

Saya Hafza Aein. Ini suami saya yang mengalami strok pada April 2014. Doktor mengesahkan otak kirinya membengkak dengan cepat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Saya bersetuju tanpa berfikir panjang kerana tiada pilihan lain.

Pada Mei 2014, suami masih lagi tidak sedar dan doktor memberitahu saya yang sel-sel otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami. Sama ada tidak dapatmengingat siapa diri dia dan keluarga atau boleh mengingat tapi cepat lupa ataupun mengalami masalah pertuturan.

Alhamdulillah. Allah Maha Besar. Bila dia dah sedar dia masihlagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiapalam dengan satu sudu kecil dan berdoa setiap kalisaya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otakdia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertuturdan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun, saya berikan VIVIX, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap. Suka saya bila doktor cakap macam tu.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyenbuhkan suami saya dan keluarga. Terima juga pada yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantupulihkan suami saya.

~Pn. Hafza Aein~



CikT
The Lovely Mamipreneur
013.388.9522

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment