Hidup Lebih Sinergi Dengan Vivix



Pasti meletihkan bila setiap hari terpaksa bangun awal dan kena pulak memandu dengan jarak yang jauh ke tempat kerja. Bila balik kena pulak ulang balik laluan sama untuk sampai ke rumah. Tak masuk lagi kalau ada kesesakkan luar biasa. Tenaga banyak habis di perjalanan je.

Inilah kisah pengguna Vivix yang sangat berpuas hati dengan kesan pengambilan konsisten. Tenaga beliau jadi lebih baik, tiada lagi hidung yang gatal, dan masalah membuang di waktu pagi juga dah hilang. Ini berpunca dari gaya hidup yang kurang sihat, cara pemakanan yang tidak teratur, kurang meminum air san juga gangguan emosi.

Sebenarnya, bila tubuh kita ada masalah pencernaan juga menyebabkan terkumpulnya toksin salam badan, perut buncit dan lebih menakutkan lagi penyakit usus. Masing-masing saling berhubungan.

Ikuti pengakuan beliau setelah mengamalkan Vivix.

Saya bangun pagi jam 5.30pagi, selepas mandi saya akan terus membuka peti ais dan mengambil sebotol Vivix saya, botol berwarna purple, saya ambil satu tea spoon Vivix dan secawan air masak.

Secara jujurnya, saya dapat bertahan dari segi energi memandu ke pejabat yang agak jauh kira-kira 70km sehala dan kerja long hours tanpa keletihan.

Lagi satu kelebihan Vivix ialah pencernaan. Panggilan semulajadi tidak ada masalah sembelit atau masalah buasir. Senang dan mudah.

Bab hidung gatal2 pun tiada lagi.biasanya tanpa Vivix pasti menggaru lepas pekena belacan dan sebagainya tapi Vivix dapat mengawal kegatalan akibat resdung.

Keletihan dan stres boleh mengundang masalah kesihatan yang lain pula. Ini disebabkan sel-sel yang berada di dalam tubuh adalah sel yang sakit, rosak dan tua. Di sinilah Vivix memainkan peranannya.

Dapatkan suplemen eksklusif ini dengan menghubungi cikT di talian 013-388 9522 atau melalui kad kredit/debit secara terus di sini.

Penafian:
Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment