Berpantang Dengan Vivix Lebih Bertenaga

Assalamualaikum.

Kebanyakkan ibu terutamanya yang baru pertama kali hendak berpantang menghadapi dilema untuk memilih set berpantang yang sesuai. Kadang rasa tersepit juga dengan harga, keperluan dan penggunaan masa berpantang nanti.

Melahirkan adalah proses yang sangat memenatkan. Lebih-lebih lagi kalau kena lalui sakit contraction berjam-jam lamanya. Banyak tenaga digunakan semasa melahirkan. Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan pula, perlu berhati-hati dan menjaga kesan luka tersebut. Tenaga juga diperlukan semasa berpantang untuk menjaga si kecil dan menyusuinya.

Kali ni cikT nak berkongsi kebaikan Vivix Shaklee untuk ibu berpantang pula.

Apa manfaat yang ada pada Vivix untuk ibu berpantang?

1. Membaiki sel sel yang rosak

2. Mengembalikan dan menambahkan tenaga ibu

3. Mempercepatkan proses penyembuhan luka

4. Muka bertambah berseri

Di sini cikT sertakan pengalaman ibu berpantang dengan pengambilan Vivix. Di samping Vivix, mereka juga mengambil set berpantang Shaklee.

Testimoni 1



Testimoni 2


Bagi ibu yang masih tercari-cari set berpantang yang tak mengganggu perut bayi dan juga kelancaran susu, Set Berpantang dan Vivix adalah pihan yang tepat.

Bagi mendapatkan Vivix, sila hubungi cikT melalui sms atau whatsapp di 013-388 9522 atau membuat pembelian terus dengan menggunakan kad debit atau kredit di sini.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment