Hadiah Terbaik Buat Ibu Bapa: Testimoni Vivix

Assalamualaikum.

Kali ni cikT nak kongsikan beberapa testimoni pengamal Vivix yang terdiri dari ibu bapa kita yang dah berusia. Sebagaimana yang cikT pernah kongsikan sebelum ni mengenai telomeres yang semakin memendek apabila usia kita meningkat.

Untuk memastikan telomeres semakin memanjang dan sel-sel sentiasa sihat walaupun dah berusia, Vivix adalah pilihan tepat. Vivix boleh dijadikan hadiah buat ibu bapa dan mertua sebagai tanda penghargaan buat pengorbanan mereka selama ini.

Jom baca beberapa petikan testimoni mereka.

Testimoni #1: Ayah Lebih Cergas



Testimoni #2: Seminggu Minun Vivix Kulit Mertua Semakin Cantik




Testimoni #3: Hadiah Terbaik Untuk Kesihatan Emak


Penafian:
Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Bagi mendapatkan Vivix, anda boleh hubungi cikT melalui sms atau whatsapp 013-3889522. Jika anda berminat dan ingin membeli sendiri menggunakan kad debit atau kredit, pembelian boleh dibuat di sini.

Jom pakat tukar trend hadiahkan bunga atau bagi duit bulanan dengan pemberian Vivix pula. Sesungguhnya, toafa yang lebih bernilai dari harga sebuah kesihatan.

Semoga bermanfaat.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment