Berhenti Merokok Lebih Mudah





Antara faktor yang mendorong seseorang untuk merokok ialah:

- ibu atau bapa atau keduanya yang merokok
- pengaruh kawan-kawan
- keinginan untuk mencuba dan berseronok
- mudah diperolehi
- tiada matlamat


Bagaimana Vivix Membantu Menghilangkan Ketagihan Rokok?

1. Ketagihan kepada rokok disebabkan oleh nikotin. Vivix membantu membuang (detoks) nikotin dari darah, otak dan organ lain. Bila nikotin dah tak ada, rasa ketagih pun akan hilang.

2. Orang merokok ada satu 'feel' bila hisap rokok. Sebab tu bila tak hisap rokok, otak dia rasa lain macam dan sentiasa terpanggil untuk hisap rokok balik sebab nak dapatkan balik 'feel' tu. Vivix dapat bagi 'feel' tu, jadi tak adalah nak hisap rokok semula.

3. Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila dia berhenti merokok. Simptom ni boleh jadi teruk juga sampai ada orang kata badan dah bergantung kepada nikotin jadi terkejut bila sumber nikotin tiba-tiba hilang. InSyallah, Vivix boleh redakan kejutan tu.

Sebaiknya Vivix diambil bersama DTX yang berfungsi mencuci hati kerana dalam hati pun banyak toksin berkumpul.

Vivix bukan ubat jadi mungkin perlu ambil sedikit masa. Pengambilan ubat untuk berhenti merokok pun ambil masa juga.


Pengakuan Bekas Perokok Tegar: Testimoni Vivix Untuk Berhenti Merokok

Assalamualaikum...saya Huzair. Dulu saya seorang "heavy smoker"...lebih 20 tahun saya merokok. Beberapa kali saya cuba untuk berhenti, tetapi cuma dapat bertahan paling lama pun sebulan sahaja. Kemudian kembali kepada tabiat buruk tersebut. Saya telah berjumpa dengan pakar di klinik berhenti merokok...tapi gagal juga untuk berhenti...sehinggalah saya mencuba produk kesihatan VIVIX dari Shaklee. Pada asalnya isteri saya beri hanya untuk membaiki taraf kesihatan saya, tapi saya dapat kesan positif yang lain juga. Ketagihan terhadap nikotin dari rokok hilang! Dan saya rasa merokok sangat tidak sedap!

Kini, sudah gampir 2 tahun saya berhenti merokok dan 100% bebas dari tabiat merokok. Saya sangat gembira kerana saya dapat penuhi impian isteri saya dan bebas dari asap rokok umpama saya berada di dunia yang baru dan lebih sihat! Thank you Shaklee and my wife!


Penafian:
Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Jangan berhenti berharap. Bebaskan diri dari belenggu dan asap rokok.


Jom ikhtiar dengan suplemen Vivix pula. Sms atau whatsapp ke 013-388 9522 untuk dapatkan "kawan baru" anda. Untuk pembelian terus menggunakan kad debit atau kredit, boleh terus dapatkannya di sini.

CikT
The Lovely Mamipreneur
013.388.9522

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment