Promosi Shaklee Bulan Jun 2017

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Masih dikurniakan nyawa dalam jasad, nikmat tubuh yang sihat, dan insyaAllah masih boleh memberi manfaat kepada orang lain. Semoga kawan-kawan cikT juga diberikan kebahagiaan dan kemudahan setiap urusan.

Sempena bulan baru, cikT pun sukalah nak berkongsi apa promosi yang Shaklee tawarkan. Kalau bulan lepas ada tawaran personal blender jenama Ferrano pada separuh harga, bulan ini tak kurang hebatnya juga.

1. Pembelian Salad-To-Go pada harga RM19.93 dengan Set Detox


2. Pendaftaran ahli baru

Setiap pendaftaran ahli baru dengan pembelian dengan 100 unit volume (UV) layak mendapatkan Rubbermaid Lunch Box pada harga RM16.96 iaitu hampir separuh harga dari harga pasaran. Sesuai sangat untuk simpan makanan segar ke tempat kerja atau sebagai bekal anak ke sekolah.




3. Twin Pack Shaklee Canister

Untuk ahli yang sedia ada pulak, setiap pembelian dengan nilai 100 unit volume (UV) di dalam satu resit layak mendapatkan canister dengan penutup comel pada harga RM9.96. Didatangkan 3 set kesemuanya; 1-15 Jun untuk set pertama, 16 - 30 Jun untuk set kedua dan set ketiga pulak antara 15 Jun - 15 Julai. Semuanya menarik kan? Jomlah kumpul sama-sama.


Cool kan promosi bulan ni? Nak dapatkan pilihan hati anda, mehlah hubungi cikT 013-3889522 melalui sms atau whatsapp. Dapatkan konsultasi dari cikT secara percuma.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment