Asalnya Ambil Set Menyusu Untuk Maintain Production Susu Dan Kekalkan Stamina Je...

Assalamualaikum.

Konsep penyusuan wajibul ghunnah nya adalah memastikan "supply and demand" seimbang. Majsudnya ibu kena sentiasa pastikan payudara sentiasa dikosongkan untuk tempoh dua hingga tiga jam. Tak kisahlah melalui penyusuan terus ataupun perahan.

Pengambilan suplemen adalah untuk melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh di samping dapat meningkatkan kualiti susu ibu itu sendiri. Bagi sesetengah pengamal perubatan, pengambilan suplemen tidak penting kerana pelbagai zat dan vitamin boleh didapati dari makanan harian.

Akan tetapi, kebanyakan doktor dan pakar nutrisi juga berpendapat makanan seimbang sahaja tidak mencukupi. Ini disebabkan beberapa faktor seperti pencemaran, penyediaan, dan radikal bebas.

Bila bekalan nutrisi dalam mencukupi, tubuh ibu tak adalah lemau macam orang puasa. Lebih seronok lagi, bila tubuh bertenaga, secara automatik perasaan ibu menjadi tenang dan dapat menghasillan susu secukupnya. InsyaAllah.

Jom kita ikuti pengalaman ibu menyusu yang amalkan pengambilan Set Menyusu Shaklee.

"Asalnya amik Set Menyusu ni untuk maintain production susu dan kekalkan stamina je. Maklumlah dah masuk anak ketiga. Sekali parut jerawat hilang, tona kulit sekata, kulit pun dah tak berminyak tanpa sengaja. Sekarang anytime ready je tak yah tepek mekap dah. Haih lah. Semua tanpa sengaja..."


Untuk mendapatkan Set Menyusu ini, boleh kontek cikT di talian 013-3889522 ya.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment