14 Tahun Menghidap Diabetes, Kini Lelaki Ini Bebas 100%

Assalamualaikum.

Fakta diabetes di Malaysia:

3.6 juta rakyat Malaysia berisiko menjadi penghidap diabetes!
Setiap 1 daripada 5 orang dewasa adalah penghidap diabetes!
Diabetes meningkat sebanyak 40% dalam jangkamasa 10 tahun!
Diabetes membunuh seorang setiap 8 saat!

Menakutkan bukan?

Seperti yang kita sedia maklum, diabetes berlaku bila sel badan tak dapat bertindak balas dengan hormon insulin. Maksudnya, gula yang berlebihan tak ditukarkan kepada tenaga.

Ia berpunca daripada sindrom metabolik atau diet yang tidak seimbang, obesiti, kehamilan, jangkitan atau penyakit yang serius, tekanan dan juga pengambilan steroid yang tidak terkawal.

Resveratrol dan Diabetes

Berdasarkan kajian, resveratrol meningkatkan sensitiviti insulin, mengurangkan tekanan oksidatif, dan mengaktifkan laluan yang memberikan isyarat ke atas tubuh manusia. Dalam erti kata lain, resveratrol dalam tekanan oksidatif menyebabkan insulin membawa isyarat yang lebih cekap.





Vivix mempunyai 10 kali lebih berkuasa dari resveratrol dan merupakan suplemen paling ideal bagi mendapatkan khasiat resveratrol harian yang bersamaan dengan 100 gelas wain merah setiap hari.

Cara Vivix bertindak:

1. Memperlahankan dan mengurangkan sindrom resistansi sel terhadap insulin.

2. Mengawal kepekatan gula dalam darah.

3. Mengelakkan kerosakkan mata dan menggalakkan penyembuhan luka lebih cepat.

4. Mencegah pembentukan protein AGE


Testimoni Vivix

"Diabetes Sembuh 100% Setelah Vivix 7 Bulan"

En. R. Jitendra merupakan penghidap diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah ialah 15.5, tetapi kini setelah mengambil Vivix Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari Diabetes. Kata beliau, "Kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebat, terima kasih Vivix".

Andalah orang yang seterusnya bebas dari Diabetes... Dapatkan Vivix sekarang...hanya tindakan bijak anda sekarang dapat merubah kesihatan anda.



Bagi mendapatkan Vivix, kaloan boleh dapatkan dengan harga RM475 sebotol daripada cikT dengan menghubungi 013-388 9522 melalui sms atau whatsapp.
CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment