Rahsia Build To Last Master Lyna Dan Master Zainul

Assalamualaikum.

Demam Shaklee Conference yang baru diadakan pada 29 April lepas masih terasa kehangatannya. Mana taknya, founder keluarga besar iReach, Master Lyna Noh dan suami beliau; Master Zainul dijemput jadi guest speaker utama hari tersebut.



Sweet sangat bila tengok suami isteri ni berkongsi pentas. Sebenarnya, bila mereka berdua ni handle anak cucu dalam iReach pun memang dah cukup manis. Master Lyna yang dulu seorang jurutera dan kini ibu bekerjaya dari rumah yang berjaya.

Namun, bukan itu yang cikT nak kongsikan. Dalam ucapan mereka berdua ada kongsikan segala jerih-perih, titisan peluh, air mata yang terpaksa dilalui sebelum duduk di kerusi sekarang. Macam mana mereka ditolak, jatuh, bangkit semula, dengan pelbagai ujian dan ragam manusia.

Sebagai penaik semangat untuk cycle baru 2017/18 ini, cikT berazam tak nak jadikan apa-apa pun ujian sebagai halangan ataupun alasan untuk terus berjaya. Apa yang penting, Master Lyna dan mentor cikT selalu ingatkan untuk jaga hubungan dengan Allah kerana Dia-lah yang maha memberi rezeki dan yang maha memperkenankan segala permohonan hambaNya.

Teringin nak tahu isi kandungan ucapan Master Lyna dan Master Zainul? Jom korek rahsia mereka dari ebook ni.

Selamat membaca dan beramal.

Build to last.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment