Kuatkan Antibodi Dan Serikan Wajah Kusam

Assalamualaikum.

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.




Tahukah Anda?


Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Testimoni:

#1
Perubahan dalam 3 minggu je...
Adik ni still belajar lagi, kulit muka jenis berminyak dan berjerawat (bernanah juga)... Lepas penggunaan bermacam jenis make up, kulit muka jadi bertambah teruk. Dah cuba macam-macam produk tapi still tak baik. Kakak beliau pun recommend ambil Vitamin C Shaklee...
Secara konsisten beliau ambil 2 tablet pagi, 2 tablet malam selama 3 minggu dah nampak perubahan ketara...sekarang dah ramai pulak yang tegur.


#2
Suami akak ni kena chicken pox. Beliau ambil gabungan Vitamin C, ESP dan Vitamin E untuk hilanglan parit. Sekarang dah semakin pudar.



#3
Kombinasi Vitamin C dengan ESP Shaklee ni memang menghasilkan kesan yang WOW!! Walaupun lepas teruk berjemur yang buat kulit jadi gelap, lepas penggunaan yang konsisten dapat kembalikan kecerahan yang asal. 
Vitamin C membantu perkembangan sel dan salur darah. ESP pulak membaikpulih sel rosak dan merangsang pembentukan kulit.


Dapatkan Sustained Release Vita C Plus ini dari cikT dengan menghubungi 013-388 9522 melaui sms atau whatsapp.

CikT
The Lovely Mamipreneur

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment