Turunkan Paras Gula Secara Semulajadi

Bila kandungan gula yang meningkat dalam darah merah boleh menyebabkan kepekatan darah merah yang boleh menghalang pengaliran darah yang lancar. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini.


Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan diabetes.


Vivix Membantu Membaikpulih Sel

Vivix membantu membaikpulih sel dalam badan yang telah rosak seperti yang pernah cikT terangkan sebelum ini. Sekaligus menghilangkan risiko:

~ mata semakin kabur
~ luka yang lambat sembuh
~ kerap dahaga
~ mudah letih dan mengantuk
~ masalah buah pinggang
~ pertumbuhan batu karang
~ tekanan darah tinggi
~ lain-lain penyakit sekunder


Testimoni Penghidap Kencing Manis Hasil Pengambilan Vivix

Kisah 1: Bantu kawal gula dalam darah
Salam.. nak share pengalaman ibu mertua saya... minggu lepas hubby saya ada hadiahkan Vivix untuk ibu mertua saya. Ibu mertua saya start makan Vivix hari Ahad. Hari Khamis malam dia ada pergi kenduri dan makan segala makanan yang manis-manis kat situ. Esok pagi dia test gula dan dia TERKEJUT!!! Coz gula dia tak naik cuma 6.2. Kalau sebelum ni dia tak boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi... Pagi Sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia.. Saya dan hubby gembira dan syukur sangat bila dengar berita atas perubahan yang mendadak tu. Alhamdulillah thanks Shaklee... :)

-Nurul Azliza-
 

Kisah 2: Bacaan gula turun

Nak share testimoni Vivix... Bapa mertua saya ada sakit jantung dan diabetes. Sebelum ambil Vivix, dia punya bacaan gula turun dan dah tak batuk-batuk lagi. Mak mertua saya bagitahu sekarang dah boleh pergi surau dengar ceramah sebab rasa lebih cergas dari sebelum ni. Padahal sebelum ni tak larat nak pergi surau.



Kisah 3: Penurunan selepas tiga minggu konsisten
Hanya kerana "cubaan" yang diberikan kepada emak sebagai ikhtiar terhadap penyakit kencing manis selama 3 minggu secara konsisten setiap pagi sebelum sarapan. Bacaan kencing manis emak terus menunjukkan penurunan yang sangat baik. (Bacaan asal 17 kini sekitar 6 dan 7 sahaja.



Kisah 4: Dah tak cucuk insulin

Bapak mertua saya pulak...lepas ambil Vivix memang dah tak cucuk insulin tu...sebab dia kata bertenaga sangat.. tak ada dah hypo.. Bangun pagi ambil sesudu teh Vivix terus dah boleh buat kerja. Kalau tak, mesti duk termenung lagi. Lagipun dia memang dah on insulin. tak larat dah nak pergi ambil ubat kat klinik. So far sampai sekarang ni alhamdulillah dah makin sihat. Bulan lepas kan offer Vivix..itu yang beli dua terus. Satu untuk mak dan satu untuk bapak mentua. Syukur sangat bila nampak perubahan pada mereka. 

-Izan Rizal-


Kisah 5: Merawat luka kencing manis

Ok, seperti yang dijanjikan. Testimoni bergambar Vivix. Amaran: gambar ini mengandungi aksi yang akan menyebabkan sesetengah pihak rasa loya.

Boleh tengok beza, isi dah tumbuh kat dalam lubang luka tu. Dah lama dah lubang ni, rasanya dari awal tahun hari tu.


Penafian:
Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Apa tunggu lagi? Meh order dengan cikT dengan cara taip NAKVIVIX dan SMS atau Whatsapp ke 013-3889522 atau klik di sini untuk dapatkan suplemen terbaik anda.


CikT
013.388.9522

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment