Risiko Kencing Manis Semakin Berkurangan

Ramai yang tidak sedar yang mereka sedang menderita penyakit kencing manis. Kencing manis yang disebabkan oleh kegagalan tubuh untuk menghasilkan hormon insulin yang berfungsi untuk mengawal glukosa atau gula kepada tenaga.


Penghasilan gula yang tidak terkawal dalam tubuh secara tak langsung mengganggu jantung dan buah pinggang. Ia akan menyebabkan risiko penyakit jantung dan kerosakkan buah pinggang.


Bagaimana Vivix Membantu Mengurangkan Risiko Kencing Manis?
1. Membaikpulih sel dalam badan. Disebabkan Vivix satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA manusia, kandungan resveratrol yang tinggi sangat membantu dalam memperlahankan sindrom resisransi insulin (sindrom metabolik).

2. Polifenol melambatkan kepekatan gula dalam darah. Maksudnya, penyerapan karbohidrat yang terkawal mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi.

3. Polifenol sangat membantu dalam memperbaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan lebih cepat.

4. Ramuan Vivix membantu dalam melambatkan kerosakkan sel dan melambatkan penuaan sel. Secara tak langsung, pengamal Vivix yang konsisten akan mendapat tubuh yang lebih sihat dan cergas.


Kisah Vivix: Pengakuan Isteri Penghidap Kencing Manis

Nak share #shakleeeffect asben sendiri. Semoga bermanfaat. 

Ada nampak beza tak? Kurus sebab kencing manis. Bila konsisten Vivix, kencing manis makin turun, pipi makin naik tembam semula.

Asalnya tuan badan degil tak nak ambil sebarang ubat hospital mahupun suplimen. Bila tengok sendiri paras bacaan gula, sendiri insaf dan mula ambil ubat hospital, dalam masa sama ambil Vivix. 

Tapi lama-lama tinggalkan ubat hospital sebab ada kesan mengantuk. Tuan badan kerja sebagai pemandu lori, can't afford to take a risk. So, stop ubat, teruskan Vivix je.

Paras bacaan gula sebelum pengambilan Vivix :

19 Sept - 16.6

30 Sept - 18.9 (bacaan tak puasa)

Selepas pengambilan Vivix : 

18 Okt - 11.3

10 Nov - 7.7

-Pn. Zam Zarina-



Penafian:
Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Berminat untuk order? Taipkan NAKVIVIX dan SMS atau Whatsapp ke 013-388 9522 atau order terus di sini.

CikT
013.388.9522

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment