Kesan Vivix Ke Atas Perokok

Bila sudah terjebak, merokok adalah antara ketagihan yang sukar untuk ditinggalkan. Nak lepaskan diri dari belenggu nikotin apatah lagi jika sudah cecah berpuluh tahun memang nampak mustahil. Selain sokongan moral dari orang sekeliling dan dorongan diri yang kuat, melihat merokok dari sudut berbeza juga membantu mengurangkan "feel" itu kembali.




Testimoni Kesan Vivix Ke Atas Perokok









Manfaat Berhenti Merokok

Nampak lebih muda. Kulit yang kurang oksigen akan menyebabkannya lebih cepat berkedut dan kelihatan lebih tua.

Kurang bebanan stres. Kandungan nikotin dalam rokok memberikan rasa "tenang" pada otak. Sebenarnya rasa itu hanya bersifat sementara. Orang yang bebas rokok terbukti lebih tenang.

Meningkatkan kesuburan. Nikotin dan bahan kimia yang lain membunuh kualiti sperma dan lapisan rahim yang menyebabkan ketidaksuburan. Dengan berhenti merokok, potensi untuk memiliki anak lebih tinggi bagi yang sedang berusaha ke arah itu.

Hubungan intim menjadi lebih baik. Aliran darah yang lebih lancar membantu untuk lebih sensitif. Proses ereksi dan orgasme yang baik akan meningkatkan kualiti hubungan seks.

Senyuman lebih menawan, nafas lebih segar. Tiada lagi gigi kekuningan yang tersusun dan tiada lagi masalah bau nafas. Ini juga akan meningkatkan keyakinan diri seseorang.

Hidup lebih sihat. Kebanyakkan penyakit yang membawa maut berpunca dari rokok termasuk mereka yang menghidu asap rokok. Manfaat hidup sihat turut dinikmati oleh kekuarga dan orang sekeliling.


Harga sebotol Vivix tidak dapat dibandingkan dengan harga sebuah kesihatan. Jom hidup lebih sihat.

CikT
The Lovely Mamipreneur
013.388.9522
ctrodhiah.blogspot.com


Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment