Promosi Shaklee Bulan Julai 2017

Assalamualaikum.

Dah masuk bulan Julai dah kita... Jom kita jenguk apa promosi Shaklee bulan ni.

1. Tumbler "Reach For The Stars" berharga RM23.32 dengan pembelian Vitality Set.



2. Beg Penyejuk Merah Menyala Dengan Sudu Eksklusif Vivix

Sekarang nak travel dengan Vivix jadi lebih mudah kerana dah ada beg penyejuk istimewa yang boleh memuatkan sehingga 6 botol Vivix dan didatangkan dengan sudu eksklusif Vivix. Yang pasti, sukatan pengambilan Vivix pasti lebih tepat lepas ni. Harganya cuma RM29.89 dengan pembelian (i ) Energy For Life Set, (ii) Men's Vital Health Set, atau (iii) Amazing Golden Set For Him. Pembelian dengan pembelian ini eksklusif terbuka untuk pengedar yang sah sahaja. Jika anda ingin mendapatkan beg penyejuk dan sudu Vivix ini, silakan bertanya pada cikT.



3. Twin Pack Shaklee Canister

Untuk ahli yang sedia ada pulak, setiap pembelian dengan nilai 100 unit volume (UV) di dalam satu resit layak mendapatkan canister dengan penutup comel pada harga RM9.96. Didatangkan 3 set kesemuanya; 1-15 Julai untuk set pertama, 16 - 31 Julai untuk set kedua dan set ketiga pulak antara 1 - 31 Julai. Semuanya menarik kan? Jomlah kumpul sama-sama.



4. Pembelian Salad-To-Go pada harga RM19.93 dengan Set Detox


Menarik kan? Jom lah kita sama-sama rebut barangan edisi terhad Shaklee ni. Secara tak langsung menaikkan semangat untuk amalkan hidup lebih sihat juga.

Hubungi cikT di 013-3889522 untuk dapatkan salah satu atau kesemua barangan di atas tau.

CikT
The Lovely Mamipreneur
013.388.9523

Share this:

Tentang Siti

Mami paling best untuk 4 orang anak syurga. Suka berkongsi tentang kesihatan, keibubapaan, masakan dan semuanya.

0 comments:

Post a Comment